Grote vakantie

Lieve familie, vrienden en kennissen,

Zoals sommige van jullie inmiddels wel weten via horen en zeggen, heb ik vanuit mijn werk hier in Portugal de mogelijkheid gekregen om na 3 jaar hard werken er even tussen uit te gaan. Niet dat ik het hier niet meer leuk heb, want mijn werk doe ik nog altijd met plezier, maar ik heb wel het gevoel dat ik deze pauze even nodig heb.

Concreet betekent dit dat ik per 1 juli 3 maanden verlof heb. Sommige van jullie weten ook dat mijn allereerste reis, 10 jaar geleden, eentje is geweest die ik nooit meer zal vergeten. Al die jaren is Canada bij mij gebleven. De momenten dat het skiseizoen weer opent en wanneer, zoals nu, de beren weer ontwaken zou ik mij daar graag weer heen wanen.

Dit is dan ook wat er gaat gebeuren! Ik kan eindelijk zeggen dat ik opnieuw naar dit immense land ga. Om oude plaatsen te bezoeken en vrienden van toen weer op te zoeken, maar ook om nieuwe plekken te leren kennen. De tijd begint al aardig te dringen, want ik zal op 6 juli vanuit Amsterdam naar Vancouver vliegen om vanuit daar mijn reis te gaan starten. Ook een einddatum is al gepland en geboekt. Ik zal namelijk op 27 september vanuit Toronto terugvliegen. Een plaats waar ik nog nooit geweest ben en erg naar uit kijk om het oostelijk deel van Canada een beetje te mogen ontdekken.

Ik ga mijn best doen om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van al mijn bevindingen en avonturen. Nu eerst de komende weken hier nog even goed door knallen en afronden en dan horen jullie nog even van mij voor mijn vertrek!

Groet,

Louisan

Reacties

Reacties

Koen

Spannend! Veel foto’s maken van oostelijk Canada eh!!

H&P

Geweldig. Dapper en avontuurlijk. Wat een mooi vooruitzicht.
Ga je daarna weer terug naar Lissa-bol.com ?

Hartelijke groet,

H&P

Jaap en Nel

We wisten het natuurlijk al, maar het komt nu toch snel dichtbij.
Hou ons zoveel mogelijk op de hoogte met verslagen en foto's
Alvast heel fijne reis gewenst.
Lieve groeten Jaap, Nel en natuurlijk een poot van Jetje.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!